PG keičia, kaip žmonės planuoja ir patiria keliones. Nuo kuruojamų vaizdo įrašų „Instagram“ ritėse iki užsakymo variklių, kurie per kelias sekundes kuria ištisus maršrutus, AI tampa galinga jėga, kaip įsivaizduojama, rezervuojama ir gyvena kelionės. Tačiau šis poslinkis kelia svarbų klausimą: ar AI suteikia keliautojams daugiau laisvės ar tyliai vairuoja jų pasirinkimą?
Fahdas Hamidaddinas, Saudo Arabijos turizmo tarnybos generalinis direktorius ir būsimo turizmo viršūnių susitikimo prezidentas, mano, kad AI gali padaryti abu, kalbėdama su AI naujienos. Plačiame pokalbyje jis paaiškino, kaip AI keičia kelionių atradimą, personalizavimą, kultūrinius mainus ir etiką-ir kodėl pramonė turi nustatyti aiškius apsauginius turėklus, nes technologijos įgyja aktyvesnį vaidmenį.
AI kaip kelionių kompanionas
PG keičia tai, kaip žmonės atranda vietas. Vietoj bendrųjų kelionių sąrašų platformos dabar aptarnauja turinį, kuris jaučiasi asmeniškai. „AI kelionių atradimą pavertė asmenine drobe“, – teigė Hamidaddinas. „Tokios platformos kaip„ Instagram “ritės ne tik rodo„ kur eiti “; jos kura keliones, kurios jaučiasi pritaikytos kiekvienam keliautojui“.
Šis poslinkis susijęs ne tik su patogumu. Pabrėždamas mažiau žinomas vietas, PG gali skleisti paklausą ir palengvinti spaudimą perpildytoms turistinėms vietoms. Tai taip pat gali supažindinti keliautojus su autentiška vietine patirtimi, kuri kitu atveju gali likti paslėpta.
Hamidaddinas mano, kad kitas etapas yra „agentinė AI“ – technologija, kuri ne tik teikia pasiūlymus, bet ir imasi veiksmų. Jis aprašė ateitį, kai AI automatiškai perrašo skrydžius, kuriuos sutrikdo orai, koreguoja maršrutus ir realiuoju laiku pakeičia rezervacijas. „Tai kelionė be trinties, kai logistika išnyks ir nuotykiai užima svarbiausią vietą“, – sakė jis.
PG personalizavimas ir algoritminė įtaka kelionėms
AI varomi rezervavimo varikliai žada hiperasonalizuotas rekomendacijas, suderinant su individualiais interesais ir biudžetu. Tai gali padaryti sklandesnį ir labiau įkvepiantį planavimą, tačiau tai taip pat kyla su rizika.
„Jie daro abu“, – paklaustas, ar AI įgalina keliautojus, ar veda juos be žinių, sakė Hamidaddinas. „PG gali įgalinti keliautojus kaip niekad anksčiau-kaupdami aistrų, biudžetų ir net nuotaikų patirtį. Tačiau nepažymėti, algoritmai gali tyliai susiaurinti horizontus, nukreipdami žmones link nuspėjamų variantų. Ši rizika padidėja tik agentūros AI, o tai priima sprendimus, o ne keliautojų vardu, o keliautojai ir keliautojai, o keliautojai, o keliautojai, o keliautojai, o keliautojai, o keliautojai, o keliautojai, o keliautojai, o keliautojai, o keliautojai, o keliautojai, o ne. paskutinis žodis “.
Pasitikėjimas ir skaidrumas
Pusiausvyra tarp personalizavimo ir privatumo suformuos kitą kelionės erą. Kai AI sistemos renka daugybę asmens duomenų, keliautojai geriau supranta, kaip naudojamos jų nuostatos, paspaudimai ir paieškos. Hamidaddinas pabrėžė, kad pasitikėjimas yra pagrindas.
„Hipersionalizacijos era turi būti pagrįsta pasitikėjimu. Keliautojai žino, kad jų duomenys yra galingi, ir jie teisūs klausti, kaip jis naudojamas“,-sakė jis. Sprendimas, jo nuomone, yra „radikalus skaidrumas: aiškus sutikimas, aiškūs paaiškinimai ir realūs pasirinkimo pasirinkimai“.
Agentinė AI, kuri gali veikti keliautojo vardu, daro tai dar svarbiau. Jei algoritmai automatiškai rezervuoja, koreguoja ar atšaukia planus, keliautojams reikia aiškių būdų valdyti ir suprasti šiuos veiksmus. „Tikrosios naujovės ne tik pritaiko kelionę; tai apsaugo keliautojo pasitikėjimą ir autonomiją“, – pridūrė jis.
Standartų nustatymas per „Tourise“
Šį lapkritį Hamidaddinas ves diskusijas šiomis temomis inauguraciniame „Tourise“ viršūnių susitikime Rijade. Jis mato, kad aukščiausiojo lygio susitikimas yra galimybė formuoti pasaulinius AI naudojimo standartus kelionėse, o ne tik demonstruojančias technologijas.
„Turie yra sukurtas daugiau nei įvykis – tai pirmoji pasaulyje platforma, kurioje vyriausybės, verslo ir technologijų lyderiai susivienija atsakingai formuoti kelionių techniką“, – sakė jis. Jo tikslai yra sukurti bendrą AI etinę sistemą, skatinant partnerystę spręsti privatumo ir darbo jėgos iššūkius, skatinti tvarumą ir mokyti pasaulinę turizmo darbuotojus klestėti AI orientuotoje pramonėje.
„Turie turi nustatyti naują etaloną: su sąžiningumu“, – sakė jis.
Kultūriniai mainai ir ekonomikos augimas
AI įtaka peržengia logistiką. Tai taip pat keičia kultūrinius mainus ir ekonominę plėtrą, ypač Saudo Arabijoje. „PG yra ištirpinančios kliūtys – kalbininkai, kultūriniai ir ekonominiai. Tai yra autentiškų ryšių kuravimas, kuris peržengia požiūrį į reikšmingus mainus“, – teigė Hamidaddinas.
Jis paaiškino, kaip Saudo Arabija naudoja AI, norėdama pabrėžti kultūrinius ir istorinius lobius, tokius kaip Alula ir Diriyah, kartu palaikydami amatininkus, festivalius ir mažus verslus. Agentinė PG padės sukurti sklandesnę kelionių patirtį, leidžiančią lankytojams daugiau dėmesio skirti kultūrai ir mažiau į planavimą.
„Tai ne tik apie daugiau lankytojų; tai susijęs su integraciniu augimu, abipuse pagarba ir bendra gerove“, – sakė jis. Tikimasi, kad iki 2030 m. AI prisidės prie 135 milijardų dolerių į Saudo Arabijos BVP, o turizmas vaidins pagrindinį vaidmenį. Tačiau Hamidaddinui tikrasis poveikis matuojamas „ryšiuose tarp žmonių“.
Etikos apsauginiai turtai AI kelionėse
Kai AI sistemos prisiima didesnę atsakomybę, aiškūs etikos standartai tampa būtini. „Hamidaddin“ apibūdino keletą prioritetų: AI naudojimo aiškų vartotojams, reguliariai tikrinant šališkumo algoritmus, keliautojams kontroliuoti jų duomenis ir kurti sistemas, skatinančias kultūros įvairovę ir prieinamumą.
„Esant agentinei AI, didėja akcijų paketas: kai AI veikia keliautojo vardu, turime užtikrinti skaidrumą, paaiškinamumą ir atskaitomybę. Agentūra niekada neturi pakeisti autonomijos“, – sakė jis.
Inovacijos su etika
Diskusijos nėra susijusios su tuo, ar priimti AI, o kaip tai padaryti atsakingai. Hamidaddinas teigia, kad naujovės turėtų atitikti žmogaus vertybes ir aplinkos prioritetus. „Kalbama ne apie kiekvieną blizgantį naują įrankį; tai yra apie naujovių suderinimą su žmogiškosiomis vertybėmis ir planetų poreikiais“, – sakė jis.
Jis mano, kad vyriausybės, įmonės, bendruomenės ir keliautojai turi bendradarbiauti, kad susitartų dėl bendrų principų. Agentas AI daro tai dar skubesnį, nes mašinos vis dažniau gali priimti sprendimus. „Mūsų darbas yra užtikrinti, kad technologijos tarnautų žmonėms, o ne atvirkščiai“, – pridūrė jis.
Nauja kelionių era
Hamidaddinas optimistiškai vertina tai, kas laukia. „Labiausiai mane jaudina tai, kad kelionės vėl tampa transformacinės“, – sakė jis. Jis įsivaizduoja ateitį, kurioje išnyksta kalbų kliūtys, maršrutai prisitaiko realiu laiku, o kiekviena kelionė palaiko vietos bendruomenes.
Saudo Arabijoje tokios platformos kaip „Saudo Arabijos dvasia“ jau naudoja AI, norėdama parodyti autentišką patirtį – nuo dykumos nuotykių iki amatininkų dirbtuvių. Kitas žingsnis yra „Agentic Reviceys“, kai AI kelionių kompanionai sklandžiai tvarko logistiką, išlaisvindami keliautojus sutelkti dėmesį į atradimą ir ryšį.
„Aš tikiu, kad„ Tourise “mes ne tik formuojame turizmo ateitį – mes uždegame naują ryšio erą ir bendrą gerovę visame pasaulyje“, – sakė jis.
(Socialinio nuotraukos nuotrauka. CUT)
Taip pat žiūrėkite: AI sukelia vartotojų smegenų veiklos sumažėjimą – MIT

Norite sužinoti daugiau apie AI ir didelius duomenis iš pramonės lyderių? Peržiūrėkite AI ir „Big Data Expo“, vykstančią Amsterdame, Kalifornijoje ir Londone. Išsamus renginys yra „TechEx“ dalis ir yra kartu su kitais pagrindiniais technologijų įvykiais, spustelėkite čia, jei norite gauti daugiau informacijos.
„AI News“ maitina „TechForge Media“. Čia ištirkite kitus būsimus įmonių technologijų renginius ir internetinius seminarus.