JAV maisto ir vaistų administracija (FDA) suteikė 510 (k) leidimą Sirona Medical Advanced Imaging Suite.
Šis žingsnis pažymi, kad bendrovė pirmą kartą gavo II klasės medicinos prietaiso statusą.
Atraskite B2B rinkodarą, kuri veikia
Sujunkite verslo informaciją ir redakcinį meistriškumą, kad pasiektumėte įsitraukusius profesionalus 36 pirmaujančiose žiniasklaidos platformose.
Sužinokite daugiau
Naujausias leidimas praplečia įmonės diagnostikos vaizdo gavimo sritį ir apima pozitronų emisijos tomografijos-kompiuterinės tomografijos (PET-CT) palaikymą su kiekybine standartizuoto įsisavinimo vertės (SUV) analize, didžiausio intensyvumo projekcijos (MIP) generavimu, vaizdo suliejimu ir daugiaplane rekonstrukcija (MPR).
Paskyrimas pasiektas atlikus koordinuotą darbą, kuriame dalyvauja įmonės inžinerijos, gaminių, kokybės ir reguliavimo padaliniai.
Pasak Sirona, naujoji funkcija skirta pagerinti radiologijos darbo eigą integruojant vizualizavimo, ataskaitų teikimo ir partnerystės įrankius į debesų savąją aplinką.
„Sirona“ pabrėžia, kad naujasis leidimas leidžia įdiegti naujinimus ir naujas funkcijas visiems vartotojams, todėl nereikia diegti atskirų svetainių ar užsitęsti atnaujinimo procesus.
Bendrovė planuoja pradėti vaizdo gavimo rinkinio diegimą vartotojams nuo kitos savaitės. Dabartiniai klientai, dalyvaujantys išankstinės prieigos iniciatyvose, gaus tiesioginę prieigą prie naujos funkcijos.
„Sirona Medical“ generalinis direktorius Kenas Kaufmanas sakė: „Dabar patvirtinus PET-CT, Sirona baigė ketverių metų kelionę, siekdama sukurti pačią išsamiausią, FDA patvirtintą ir debesų savąją diagnostikos aplinką pramonėje. Tai yra pagrindinis mūsų klientų įvykis.
„Sirona Medical“ siekia integruoti radiologijos IT programas ir dirbtinį intelektą į vieną debesies darbo sritį, sukurtą jos RadOS operacinėje sistemoje.
2024 m. lapkričio mėn. bendrovė surinko 45 mln. USD C serijos finansavimo, į kurį įeina nuosavas kapitalas ir konvertuotos skolos. Šiam turui vadovavo „Avidity Partners“.
Investicijos buvo nukreiptos į „Unify“ platformos tobulinimą, ypač siekiant pagerinti darbo eigos efektyvumą ir dirbtinio intelekto ataskaitų teikimą, taip pat palaikyti nuolatines klientų aptarnavimo iniciatyvas.