Kaip „LeapXpert“ naudoja dirbtinį intelektą, kad sutvarkytų ir prižiūrėtų verslo pranešimus


Tai nebėra naujiena, kad dirbtinis intelektas keičia žmonių bendravimą darbe. Tačiau bloga (ir mažiau paplitusi) naujiena yra ta, kad dirbtinis intelektas taip pat apsunkina šių pokalbių kontrolę. Nuo pokalbių programėlių iki bendradarbiavimo įrankių darbuotojai kasdien keičiasi tūkstančiais pranešimų, kurių daugelis dabar perduodami per AI sistemas, kurios apibendrina, analizuoja ar net atsako jų vardu. Įmonėms tai sukuria naujo tipo parodymus: išmanūs, nestruktūrizuoti ir dažnai nevaldomi komunikacijos duomenys.

Dima Gutzeit, verslo komunikacijos platformos teikėjo „LeapXpert“ generalinis direktorius, mano, kad įmonės komunikacijos ateitis priklausys nuo šio iššūkio sprendimo. „AI pavertė pokalbį vertingiausiu duomenų rinkiniu organizacijose“, – sakė jis. „Tačiau be struktūros ir valdymo ši vertė greitai virsta rizika.

Įmonės komunikacijos akloji zona

Daugelį metų įmonių ryšiai buvo traktuojami kaip statiniai įrašai – archyvuose saugomi el. laiškai – arba trumpalaikiai mainai, kurie išnyko po naudojimo. AI atsiradimas tai pakeitė. Tokie įrankiai kaip „Microsoft Copilot“ ir „Zoom“ AI Companion dabar realiuoju laiku interpretuoja toną, kontekstą ir ketinimus, paversdami pokalbių istoriją žiniomis, kurių galima ieškoti. Tačiau daugeliui įmonių ta pati žvalgyba atsiranda silose, be matomumo ar kontrolės.

„Kiekviena įmonė naudoja dirbtinį intelektą kažkur savo komunikacijos krūvoje“, – sakė Gutzeitas. „Problema ta, kad nedaugelis turi vieningą būdą jį valdyti visuose kanaluose, ypač kai klientų pokalbiai vyksta tokiose platformose kaip WhatsApp ar iMessage.

Šis priežiūros trūkumas turi realių pasekmių, turinčių platų poveikį. Remiantis 2025 m. „Kiteworks“ atlikta apklausa, 83 % organizacijų pripažįsta, kad jos ribotai mato, kaip darbuotojai naudoja dirbtinio intelekto įrankius darbe, ir beveik pusė jau patyrė bent vieną su DI susijusį duomenų incidentą. Iššūkis čia yra ne tik duomenų praradimas, bet ir atskaitomybė.

Pokalbių pavertimas žvalgyba

„LeapXpert“ platforma siekia užpildyti šią spragą per tai, ką bendrovė vadina „Communication Data Intelligence“. Sistema fiksuoja ir sujungia visus išorinius klientų ryšius, nesvarbu, ar tai būtų WhatsApp, WeChat, iMessage ar Microsoft Teams, į vieną valdomą aplinką. Šioje sistemoje „LeapXpert“ patentuotas dirbtinio intelekto variklis „Maxen“ analizuoja pranešimus, kad gautų nuotaikas, ketinimus ir atitikties signalus, ir užtikrina visišką auditą.

Tai reiškia, kad kiekvienas pokalbis gali būti suprantamas atsakingai. Santykių vadybininkai, atitikties pareigūnai ir teisininkų komandos gali matyti tą patį skaidrią įrašą, kas ką pasakė, kada ir kodėl. AI taip pat gali aptikti anomalijas, pažymėti galimus politikos pažeidimus ir generuoti suvestines, kad būtų galima greičiau peržiūrėti.

„Pagalvokite apie tai kaip konteksto suvedimą prie reikalavimų laikymosi“, – sakė Gutzeitas. „Mūsų tikslas yra ne pakeisti žmonių bendravimą, o padaryti jį protingesnį, saugesnį ir atsakingesnį.

Rezultatai realiame pasaulyje

„LeapXpert“ savo teiginius apie savo ryšių duomenų žvalgybos koncepciją palaiko klientų įrodymais iš šios srities. Vienu iš tokių atvejų Šiaurės Amerikos investicijų valdymo įmonė, veikianti pagal SEC ir FINRA priežiūrą, neseniai įdiegė LeapXpert platformą, kad konsoliduotų savo pranešimų sistemas. Prieš diegimą atitikties komanda rankiniu būdu atrinko pokalbius iš kelių archyvų – procesas užtrukdavo valandas kiekvieną dieną.

Tačiau integravus „LeapXpert“ platformą, visi ryšiai buvo sujungti į vieną, audituojamą sistemą, todėl 65% sutrumpėjo rankinio peržiūros laikas, o audito atsako laikas pailgėjo nuo kelių dienų iki valandų. Dar svarbiau, kad įmonė realiuoju laiku sužinojo apie kylančias elgesio rizikas, o darbuotojai toliau naudojosi klientų pageidaujamais ryšių kanalais.

Gutzeit teigė, kad tokie rezultatai pabrėžia augantį pramonės realybę, kad reguliuojamos įmonės nebegali sau leisti atskirti naujovių nuo reikalavimų laikymosi. „Jie turi judėti kartu”, – sakė jis.

Valdantis AI komunikacijos erą

Įterptųjų AI funkcijų atsiradimas kasdieniuose įrankiuose prideda dar vieną skubos sluoksnį. Tokios platformos kaip „Slack“, „Salesforce“ ir „Microsoft Teams“ dabar apima generuojančius asistentus, kurie apibendrina pranešimus arba rekomenduoja veiksmus; funkcijas, kurios gali automatiškai apdoroti neskelbtinus duomenis. Be aiškaus valdymo šios funkcijos gali sukelti tą pačią riziką, kurią kažkada kėlė išorinės priemonės.

Štai čia Gutzeitas sako, kad „LeapXpert“ architektūra išsiskiria. Platforma veikia pagal nulinio pasitikėjimo sistemą, šifruodama kiekvieną perduodamą ir ramybės būseną. Klientai išlaiko visišką duomenų nuosavybės teisę šifruodami savo raktą, o dirbtinio intelekto operacijos vykdomos saugioje, izoliuotoje aplinkoje. „Mūsų sistemos sukurtos taip, kad įmonės galėtų pasinaudoti dirbtiniu intelektu, neatsisakydamos savo duomenų kontrolės“, – sakė Gutzeitas.

Kelias į priekį

Kadangi dirbtinis intelektas ir toliau skverbiasi į įmonės komunikaciją, Gutzeit tikisi, kad valdymas iš gynybinės priemonės taps verslo žvalgybos šaltiniu. „Mes įžengiame į fazę, kai AI supras bendravimą, o ne tik jį įrašys“, – sakė jis. „Tai reiškia, kad atitikties pareigūnai ir verslo lyderiai gali gauti vertę iš to paties duomenų rinkinio.

Gutzeitas taip pat mano, kad tai yra kitas logiškas žingsnis įmonės komunikacijos raidoje. „AI bus transformuojantis tik tuo atveju, jei juo pasitikima“, – pažymėjo jis. „Skaidrumas, tikrinamumas ir kontekstas leidžia tai padaryti.

Įmonėms, naršančioms įtampą tarp naujovių ir priežiūros, „LeapXpert“ siūlo dirbtinio intelekto pasiūlymą, kuris išklauso, supranta ir lieka atsakingas.

Vaizdo šaltinis: Unsplash



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -