Kai sveikatos priežiūros pasaulis progresuoja nuo vieno, orientuoto į diagnostiką iki prognostikos, agento dirbtinio intelekto (AI) kilimas keičia medicinos technologijas mokymosi sistemomis, sakė „Google Cloud“ vadovas.
Remiantis „Globaldata“ analize, prognozuojama, kad AI sveikatos priežiūros srityje iki 2027 m. Įvertins 19 milijardų dolerių vertę.
Atraskite B2B rinkodarą, kuri koncertuoja
Sujunkite verslo žvalgybos ir redakcinę kompetenciją, kad pasiektumėte įsitraukusius specialistus 36 pagrindinėse žiniasklaidos platformose.
Sužinokite daugiau
Tinklaraščio įraše „Shweta Maniar“, „Google Cloud“ pasaulinis sveikatos priežiūros ir gyvybės mokslų direktorė, pareiškė, kad AI technologijos ir sveikatos priežiūros ekosistemų tobulinimas remiasi prietaisų kompanijų veiklos sudėtingumu ir padeda specialioms žinioms pasiekti daugiau pacientų.
Metų pabaigos draudimo atstatymo metu, kai prietaisų įmonės paprastai siekia samdyti laikinus personalo darbuotojus pacientų palaikymo antplūdžiui, AI agentai dabar gali savarankiškai susitvarkyti su šiomis sąveikomis, „padėti pacientams geriau suprasti implantų galimybes ir patekti į programas“, praneša „Shweta“.
Shweta taip pat pabrėžė, kad nors klinikiniai specialistai kadaise buvo geografiškai užrakinti į pagrindinį medicinos centrą, AI dabar padeda informuoti diagnostikos ir gydymo rekomendacijas kaimo ar nepakankamai aptarnaujamose vietose.
Shweta sakė: „Mes nekeitame šių specialistų. Mes padarome jų žinias prieinamesnes pacientams.“
Įterpdami technologijas į medicinos prietaisus, jie tampa labiau panašūs į prevencinių mokymosi sistemas, sakė Shweta.
„Žvelgiant į priekį, implantai su stebėjimo galimybėmis galės sekti, kaip jūsų kūnas reaguoja, kaip jūs gydote ir kada saugu grįžti prie tokios veiklos kaip bėgimas ar naršymas“, – aiškino ji.
„Dar svarbiau, kad jie surinks duomenis, kurie pagerins kitą to įrenginio versiją kiekvienam būsimam pacientui“.
Norėdami pasiekti aprašytą viziją, „Shweta“ padarė išvadą, kad reikia partnerių, kurie supranta medicinos prietaisų „tiek techninį sudėtingumą, tiek reguliavimo realijas“.
„Tai reiškia, kad reikia pereiti nuo reaktyviųjų prietaisų prie mokymosi sistemų, nuo rankinio laikymosi iki AI maitinamos priežiūros ir nuo atskirų kompetencijų iki demokratizuotos priežiūros“,-sakė ji.
Stebėjimai rezonuoja su NHS transformacija
„Schweta“ pastebėjimai atitinka JK darbo partijos pertvarkymo planus JK nacionalinei sveikatos tarnybai (NHS), o AI yra svarbiausi kaip pagrindinis komponentas.
JK vaistų ir sveikatos priežiūros produktų reguliavimo agentūra (MHRA) neseniai įsteigė AI komisiją, kuri padėtų paspartinti technologijos priėmimą sveikatos tarnyboje. Pagrindiniai AI dėmesys bus paremtas „Wailing Sistliss“ ir NHS perkėlimo į ligos valdymo paslaugą, o daugiau dėmesio skiriant prevencinei priežiūrai, kaip aprašyta JK vyriausybės 10 metų NHS plane.
Tai nėra tik JK reguliatorius, atliekantis pakeitimus. JAV maisto ir vaistų administracija išleido vidinį AI įrankį, pavadintą ELSA, kad padėtų agentūros darbuotojams.
Duomenys ir saugumo aspektai padidėja naudojant AI naujoves
Didėjant AI ir jos taikymo sveikatos priežiūros srityje rafinuotumą, auga svarstymai apie duomenų apie AI sistemas privatumą.
Kalbėdamas su Medicinos prietaisų tinklas Rugpjūčio mėn. Advokatų kontoros „Holland & Knight“ partneris Shannonas Hartsfieldas teigė: „Jei AI agentas klauso egzaminų kambaryje ir vykdys užduotis, pagrįstas užfiksuotu informacija, gydytojas, naudojantis tą įrankį, turi gauti paciento sutikimą, jei jie praktikuoja tokioje valstijoje kaip Florida, kuriai reikalaujama, kad visos šalys sutiktų įrašyti.
„Taip pat yra valstybinių įstatymų, draudžiančių apgaulingą ir nesąžiningą prekybos praktiką. Vartotojai turėtų būti informuoti, kad jie sąveikauja su AI agentu, o ne su realiu žmogumi. Nors tokie įstatymai, susiję su sutikimu įrašyti prieš AI, jie vis tiek gali paveikti įrankį”, – pridūrė Hartsfieldas.