Veiksmingo AI užtikrinimas draudimo operacijose


Dirbtinis intelektas jau daugelį metų yra draudimo sektoriaus dalis – daugelyje verslų finansų funkcija dažnai yra pirmoji automatizuojama. Tačiau AI atveju nuostabu yra tai, kaip technologija tiesiogiai įtraukiama į kasdienį operatyvinį darbą. AI nėra antrame plane kaip nišinio modeliavimo galimybė, o dabar naudojamas tose vietose, kur draudikai praleidžia didžiąją laiko ir pinigų dalį: žalų tvarkymas, draudimo pasirašymas ir sudėtingų programų vykdymas.

Pramonės gigantai „Allianz“, „Zurich“ ir „Aviva“ tik per pastaruosius 12 mėnesių paskelbė įrodymų, iliustruojančių jų perėjimą nuo eksperimentavimo etapų prie gamybinio lygio įrankių, kurie padeda pirmiesiems darbuotojams atlikti tikrą darbo eigą.

Paprasti teiginiai: mažiau administratoriaus kliūčių

Pretenzijos operacijos yra natūralus AI įrodymas, nes jas sudaro popierizmo ir žmogaus sprendimo derinys ir dažniausiai jos atliekamos spaudžiant laikui. „Allianz“ apibūdina savo „Insurance Copilot“ kaip dirbtinio intelekto valdomą įrankį, padedantį žalų tvarkytojams automatizuoti pasikartojančias užduotis ir surinkti svarbią informaciją, kuriai kitu atveju reikėtų atlikti daugybę paieškų skirtingose ​​sistemose.

„Allianz“ nurodo, kad darbo eigos pasikeitė. Copilot pradeda rinkti duomenis, apibendrinti pretenzijų ir sutarties detales, kad tvarkytojas galėtų greitai gauti tik būtiniausius dalykus. Tada algoritmas atlieka dokumentų analizę, operacijas, apimančias susitarimų aiškinimą ir pretenzijų palyginimą su politikos detalėmis. Įrankis pažymi neatitikimus ir siūlo tolesnius veiksmus. Kai žmogus operatorius priima sprendimą, Copilot padeda parengti kontekstą žinančių el. laiškų juodraščius.

Tai tokia kasdienė veikla, kuria rūpinasi draudikai, o naudodami savo AI įrankius jie sutrumpina apyvartos laiką, sklandžiau atsiskaito ir sumažina darbuotojų bei klientų trintį. „Allianz“ taip pat laiko AI kaip būdą sumažinti nereikalingas išmokas, pabrėždama svarbius veiksnius, kurių reguliuotojai kitu atveju galėtų praleisti. Tai turi aiškų poveikį bendrai bendrovės pelnui.

Sudėtingi dokumentai iki naudingų sprendimų

Rizikos kokybę lemia turimos informacijos kokybė. „Aviva“ naudoja pavyzdį, kai draudikai turi skaityti GP medicinines ataskaitas. Bendrovė teigia, kad pradeda dirbtinio intelekto pagrindu sukurtą apibendrinimo įrankį, kuris naudoja genAI analizuoti ir apibendrinti šias ataskaitas, kurios kartais gali sudaryti kelias dešimtis puslapių medicininio teksto. AI funkcijos leidžia draudėjams priimti greitesnius ir labiau pagrįstus sprendimus.

Tiesioginė vertė čia yra ne AI, pakeičiantis draudėją, o technologija, sumažinanti skaitymo laiką. Draudikas yra aiškiai pasakęs, kad draudikai peržiūrės santraukas ir priims galutinį sprendimą, o ne AI. Šis skirtumas yra svarbus, nes draudimas yra techninis ir jautrus; dokumentų suspaudimas į sprendimui paruoštas suvestines gali pagreitinti apdorojimą, tačiau taip pat kyla klausimų dėl tikslumo, praleidimų ir tikrinamumo. „Aviva“ tai sprendžia nurodydama „griežtus bandymus ir kontrolę“. Bendrovė teigia, kad aktyvaus bandymo fazė buvo apdorota apie 1 000 atvejų prieš išleidimą, kad būtų užtikrintas reikiamas standartas.

Neaiškios sutartys ir aptarnavimas tarptautinėse programose

Komercinis draudimas yra sritis, kuriai būdingi iššūkiai, įskaitant sudėtingumą dirbant įvairiose jurisdikcijose ir regioninius polisų bei suinteresuotųjų šalių skirtumus. Ciurichas teigia, kad generatyvaus dirbtinio intelekto gebėjimas apdoroti nestruktūrizuotą informaciją leidžia tarptautiniam draudimui lengviau dirbti keliose šalyse, padeda greičiau ir tiksliau sudaryti komercinio draudimo pasiūlymų nuotraukas ir supaprastina pateikimą įvairiose šalyse.

Ciurichas taip pat pabrėžia sutarties tikrumą kaip praktinį rezultatą: daugianacionalinės programos apima daugiasluoksnius dokumentus, įvairius vietinius reikalavimus ir nuolatinį tikrinimo poreikį. Jame teigiama, kad „GenAI“ padeda vidiniams ekspertams palyginti, apibendrinti ir patikrinti programos aprėptį naudojant operatoriaus gimtąją kalbą „per dalį laiko“, palyginti su rankiniu darbu, kurio reikia norint išversti ir užfiksuoti tarptautinių skirtumų niuansus. Nors ši sritis nėra skirta klientams, „genAI“ pagerina įmonės reagavimą, leisdama jos draudėjams, rizikos inžinieriams ir žalų specialistams dirbti efektyviau.

Ciurichas taip pat kalba apie AI „taškų sujungimą“, galintį pastebėti duomenų tendencijas, kurių, atsižvelgiant į informacijos kiekį, darbuotojai nepastebėtų. Iš tiesų AI sustiprina savo ekspertų nuomonę, o ne jį išstumia.

Bendra tema: padidinimas, o ne automatizavimas dėl automatizavimo

Iš šių trijų pavyzdžių išryškėja nuoseklus modelis:

  • AI tvarko sunkų skaitymo, paieškos ir rengimo darbą; didelės apimties užduotys draudimo operacijose.
  • Žmonės lieka atsakingi už paskesnius sprendimus, nesvarbu, ar tai būtų ieškinio mokėjimai, ar draudimo patvirtinimas. („Allianz“ apibūdina „žmogaus kilpoje“ metodą, o Aviva ir Ciurichas panašiai pabrėžia ekspertus, išlaikančius sprendimų priėmimo kontrolę).
  • Veiklos valdymas ir mastelio keitimas laikomi pagrindiniais rūpesčiais: bandomieji darbai, testavimas, derinimas pagal domeną ir plėtra į verslo linijas yra neatsiejama pasakojimo dalis.

Ką tai reiškia sektoriui

Draudikai mato greitesnį ciklo laiką, geresnį nuoseklumą, sumažintą rankų darbą ir kelią į mastelį. Jų iššūkis yra atsakingai diegti įrankius, kuriuos apibrėžia saugus duomenų tvarkymas, paaiškinamumas, kai reikia, ir komandų mokymas, kad jos galėtų tinkamai kvestionuoti rezultatus.

Dirbtinis intelektas šiame sektoriuje tampa ne tokia antrašte, o kasdienine realybe, praktišku silicio kolega kasdieniniame draudimo pelningumo darbe.

(Vaizdo šaltinis: peteSwede „namo gaisras“ yra licencijuotas pagal CC BY 2.0.)

Norite daugiau sužinoti apie AI ir didelius duomenis iš pramonės lyderių? Peržiūrėkite „AI & Big Data Expo“, vykstančią Amsterdame, Kalifornijoje ir Londone. Išsamus renginys yra TechEx dalis ir vyksta kartu su kitais pagrindiniais technologijų renginiais. Norėdami gauti daugiau informacijos, spustelėkite čia.

AI naujienas teikia TechForge Media. Čia rasite kitus būsimus įmonių technologijų renginius ir internetinius seminarus.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -