„OpenAI“ siūlo nemokamą „ChatGPT Go“ Indijoje: rinkodaros strategijos analizę


OpenAI ką tik padarė didžiausią statymą dėl Indijos. Nuo lapkričio 4 d. bendrovė suteiks nemokamą prieigą prie „ChatGPT Go“ – tai žingsnis, dėl kurio kiekvienas rinkodaros vadovas atkreipia dėmesį į tai, kaip agresyviai dirbtinio intelekto įmonės kovoja už greičiausiai pasaulyje augančią skaitmeninę rinką.

„OpenAI“ pasiūlys „ChatGPT Go“ planą Indijos naudotojams, kurie prisiregistruoja ribotam reklamos laikotarpiui nuo lapkričio 4 d. Tiems, kurie stebi išlaidas reklamai, klientų įsigijimo išlaidas ir kovas su rinkos dalimi, tai nėra labdara – tai apskaičiuotas karas rinkoje, kurioje prizas yra 1,4 milijardo potencialių vartotojų.

Laikas atskleidžia sudėtingą strategiją. Skelbimas sutampa su OpenAI DevDay Exchange kūrėjų konferencija Bengalūre lapkričio 4 d., kur tikimasi, kad bendrovė paskelbs Indijos pranešimus, skirtus vietos kūrėjams ir įmonėms. Produkto pristatymas kartu su ekosistema žaidžia vienu metu? Tai vadovėlių platformos rinkodara.

17 milijardų JAV dolerių prizas

Remiantis Boston Consulting Group baltuoju dokumentu, Indijos dirbtinio intelekto rinkos vertė iki 2027 m. turėtų padvigubėti iki 17 milijardų JAV dolerių. Ši šalis yra antra pagal dydį OpenAI rinka ir viena iš sparčiausiai augančių, todėl bendrovė rugpjūčio mėn.

Dėl konkurencinės padėties šis pasiūlymas yra reikšmingas. Šis žingsnis vadovaujasi panašiomis „Perplexity“ ir „Google“ strategijomis, kurios neseniai Indijoje suteikė nemokamą prieigą prie aukščiausios kokybės AI funkcijų, kad pritrauktų vartotojus.

„Perplexity“ bendradarbiauja su „Airtel“, kad pasiūlytų nemokamą „Perplexity Pro“ prenumeratą telekomunikacijų operatoriaus 360 mln. abonentų, o „Google“ pristatė nemokamą vienerių metų AI Pro planą studentams.

Nubrėžtos kovos linijos

Skaičiai pasakoja istoriją. Antrąjį 2025 m. ketvirtį „Perplexity“ atsisiuntimų skaičius Indijoje per metus išaugo 600% iki 2,8 mln., o „OpenAI ChatGPT“ išaugo 587 proc. ir pasiekė 46,7 mln.

Tačiau „ChatGPT“ išlaiko reikšmingą pranašumą absoliučiais skaičiais – 19,8 mln. aktyvių vartotojų per mėnesį, palyginti su 3,7 mln. „Perplexity“ vartotojų. „ChatGPT Go“ programa atsako į rinkos įžvalgas. Rugpjūčio mėn. Indijoje pristatyta pakopa buvo sukurta atsižvelgiant į vartotojų atsiliepimus, reikalaujančius pigesnės prieigos prie išplėstinių ChatGPT funkcijų.

Per pirmąjį mėnesį mokamų „ChatGPT“ abonentų skaičius Indijoje išaugo daugiau nei dvigubai, o tai rodo tvirtą produkto rinkos atitikimą. Po atsakymo OpenAI išplėtė „ChatGPT Go“ į beveik 90 pasaulio šalių.

Ką turėtų žinoti rinkodaros specialistai

„ChatGPT Go“ teikia didelę vertę. Plane numatyti didesni pranešimų limitai, daugiau vaizdų generavimo, ilgesnė atmintis ir galimybė įkelti daugiau failų ir vaizdų. Kai standartinė kaina yra mažesnė nei 5 USD per mėnesį, 12 mėnesių dovana yra rimta investicija į klientų įsigijimą.

Nickas Turley, „ChatGPT“ viceprezidentas ir vadovas, teigė: „Nuo tada, kai prieš kelis mėnesius pirmą kartą paleidome „ChatGPT Go“ Indijoje, mūsų naudotojų priėmimas ir kūrybiškumas įkvepia. Prieš pirmąjį „DevDay Exchange“ renginį Indijoje „ChatGPT Go“ darome laisvai prieinamą metams, kad padėtume daugiau žmonių visoje Indijoje lengvai pasiekti ir gauti naudos iš pažangaus AI“.

Laikymo žaidimas yra toks pat protingas. Esami „ChatGPT Go“ prenumeratoriai Indijoje taip pat galės gauti nemokamą 12 mėnesių reklamą, kuri užkirs kelią nuovargiui ir apdovanos ankstyvuosius naudotojus – tai visą gyvenimą trunkančios vertės ekonomikos pamoka.

Platinimo žaidimų knyga

Indijoje yra daugiau nei 700 milijonų išmaniųjų telefonų naudotojų ir daugiau nei milijardas interneto abonentų, todėl skaitmeniniams produktams sukuriama precedento neturinti apimtis. Skirtingai nuo konkurentų, besiremiančių telekomunikacijų partneryste, OpenAI tiesioginis požiūris į vartotoją kuria pirmosios šalies santykius su vartotojais – tai vertingas ilgalaikio pajamų gavimo turtas.

Utrechto universiteto profesorius Payalas Arora teigė, kad Indija yra „aukšto slėgio bandymų poligonas“ ir mokymo duomenų rinkinių šaltinis. DI mokymas apie didžiulius Indijos duomenų rinkinius skatina modelius valdyti kalbų įvairovę, mažai išteklių reikalaujančius kontekstus ir triukšmingus realaus pasaulio duomenis, todėl jie tampa patikimesni visame pasaulyje.

Trys rinkodaros pamokos

Iniciatyva siūlo aiškią informaciją rinkodaros specialistams. Pirma, „OpenAI“ aukoja trumpalaikes pajamas, siekdama padėties rinkoje – tai klasikinis laimėtojų pasirinkimas skaitmeninėse rinkose.

Antra, pasiūlymo sinchronizavimas su DevDay Exchange sukuria sudėtinę rinkodaros vertę dėl ekosistemos impulso. Trečia, privalumų išplėtimas esamiems abonentams parodo sudėtingą kliento vertės suvokimą visą gyvenimą.

„OpenAI“ reklamą įvertino kaip „OpenAI įsipareigojimo „Indiafirst“ tęsinį ir remia IndiaAI misiją, stiprindama vis didėjantį dirbtinio intelekto pagreitį Indijoje, šaliai ruošiantis kitais metais surengti AI poveikio aukščiausiojo lygio susitikimą“ – tai strateginis derinimas su nacionaliniais prioritetais, stiprinantis įmonės geopolitinę padėtį.

Pajamų gavimo iššūkis

Pajamų gavimas iš didelės Indijos vartotojų bazės tebėra sudėtingas, nes vartotojai, žinoma, yra jautrūs kainoms. Tačiau masto galimybė yra didžiulė. Pasibaigus reklaminiam laikotarpiui net nedidelė nemokamų naudotojų dalis paverčiama mokamais abonentais, gali pateisinti įsigijimo sąnaudas per visą gyvavimo vertę, ypač dėl to, kad dirbtinis intelektas labiau įsilieja į profesionalų darbo eigą.

Ką tai reiškia

OpenAI pranešimas rodo, kad dirbtinio intelekto platformų karai įžengė į lemiamą etapą, kai vartotojų įgijimas dideliu mastu pranoksta tiesioginį pajamų gavimą. Rinkodaros profesionalams pamoka yra aiški: transformuojančių technologijų rinkose agresyvus paskirstymas ir ekosistemų kūrimas yra svarbesnis už tradicinį maržos optimizavimą.

Keičiantis dirbtinio intelekto galimybėms, laimėtojus lems tai, kas pirmasis užfiksuos vartotojų įpročius ir sukuria stipriausius tinklo efektus.

Taip pat žiūrėkite: „OpenAI“ prieštarauja „ChatGPT“ duomenų ištrynimui Indijos teisme

Norite daugiau sužinoti apie AI ir didelius duomenis iš pramonės lyderių? Peržiūrėkite „AI & Big Data Expo“, vykstančią Amsterdame, Kalifornijoje ir Londone. Išsamus renginys yra TechEx dalis ir vyksta kartu su kitais pagrindiniais technologijų renginiais. Norėdami gauti daugiau informacijos, spustelėkite čia.

AI naujienas teikia TechForge Media. Čia rasite kitus būsimus įmonių technologijų renginius ir internetinius seminarus.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -