„Bending Spoons“ įsigijusi pasenusią platformą, pvz., AOL, parodo ilgalaikių skaitmeninių ekosistemų latentinę vertę. 30 milijonų aktyvių AOL vartotojų kas mėnesį atstovauja ilgalaikį prekės ženklą ir daug duomenų turintį išteklį, kuris gali būti naudojamas dirbtiniu intelektu valdomose paslaugose. Šis teiginys yra teisingas tik tuo atveju, jei duomenys yra tinkamai valdomi ir integruoti. Tokie sandoriai gali sumaišyti nostalgiją su verslo pranašumais, tačiau sukelti naujų atitikties ir kibernetinio saugumo pavojų, kuriuos įmonės turi spręsti.
Iš „Yahoo“ įsigijusi AOL, „Bending Spoons“ savo besiplečiančiame skaitmeniniame portfelyje imasi daug išlaikomų vartotojų technologijų. Kadangi įmonės vis dažniau kreipiasi į sintetinius duomenis, kad galėtų maitinti savo AI mokymosi korpusą, sandoris rodo kitokią taktiką, naudojant nusistovėjusius duomenų išteklius ir vartotojų bazes, siekiant paspartinti AI personalizavimą, reklamos efektyvumą ir skaitmeninės tapatybės informacijos rinkimą. Tai iliustruoja, kaip senesnės platformos, galbūt nurašytos kaip palikimas, gali tapti pelningu inovacijų kuru, kai jos derinamos su vietinėmis debesies architektūromis ir mašininio mokymosi modeliais.
„Bending Spoons“ savo plėtros strategiją finansavo 2,8 mlrd. USD skolos paketu iš didžiųjų pasaulinių bankų, įskaitant „JP Morgan“, „BNP Paribas“ ir HSBC. Aiškiai auga skolintojų pasitikėjimas ilgalaikiu pajamų gavimu iš duomenų, kitaip nei „dot.com“ bumo ir nuosmukio metu, kai dėmesys ir susidomėjimas buvo vien programinės įrangos produktais. Įsigijimas, kurį tikimasi užbaigti iki metų pabaigos, įvyko po to, kai „Bending Spoons“ planuoja įsigyti „Vimeo“. Jei šie du sandoriai bus įvykdyti, įmonė bus pagrindinė interneto turto konsoliduotoja.
Įgyvendinimo ir veiklos iššūkiai
Dešimtmečių senumo infrastruktūros, tokios kaip AOL, integravimas kelia techninių iššūkių. Duomenų perkėlimas iš senų el. pašto sistemų pagal dabartinius saugos protokolus ir atitikties reikalavimus turi būti kruopščiai prižiūrimas. Taip pat yra nereikšminga problema, susijusi su personalo perkvalifikavimu dirbtinio intelekto duomenų valdymui, susijusiam su duomenimis, kuriuos pasitikintys paslaugų vartotojai labai prisitraukia. Taigi, kaip ir bet kokio skaitmeninio įsigijimo atveju, „Bending Spoons“ sėkmė priklausys nuo techninių ir kultūrinių integracijos dimensijų valdymo. Be tvirto valdymo, perspektyvios senos platformos gali tapti įsipareigojimais laikytis reikalavimų.
Bet kurio įsigijimo ciklo pradžioje bus atliktas paruošiamasis darbas nustatant duomenų liniją, vykdomi integracijos ir sąveikumo auditai bei svarbios valdymo diskusijos. Verta paminėti, kad daugelis integracijos bandomųjų projektų stringa be bendros atskaitomybės tarp technologijų ir verslo funkcijų: lengviau trokšti duomenų, nei išsiaiškinti, kaip juos panaudoti verslui, ypač kai geriausi, ko pirkėjas gali tikėtis, yra riboti pavyzdžiai, ką jie gali gauti, kai rašalas išdžiūvo ant čekio.
Pardavėjo ir ekosistemos kontekstas
Nors „Bending Spoons“ veikia nepriklausomai nuo pagrindinių įmonių AI ekosistemų, jos įsigijimo logika atitinka „Microsoft“ „LinkedIn“ duomenų integravimą į „Azure AI Foundry“ ir IBM pastangas atnaujinti senus duomenis naudojant „watsonx“. AOL klientų bazė ir elgsenos duomenys gali būti vertingi naudojant debesų analizę, klientų profiliavimą ir tapatybės valdymo sistemas net tokiose jau paruoštose platformose kaip AWS Bedrock, Azure ar Google Vertex AI.
Vadovo išsinešimui
Pasenusios platformos nėra pasenusios, tačiau jos dažnai nepakankamai naudojamos ir neįvertinamos. Skirtumas slypi tame, kaip organizacijos integruoja istorinius duomenis į šiuolaikinį AI valdymą ir vertės teikimą. Vadovai gali vertinti AOL įsigijimą kaip nostalgijos žaidimą, tačiau tai yra griežtesnis gryno duomenų turto įsivaizdavimas. Galbūt kita konkurencinio pranašumo banga gali kilti ne kuriant naujas sistemas, o iš naujo interpretuojant senesnę programinę įrangą ir informaciją, kuri kartais nepaisoma, nes tai nėra naujausias ir geriausias „dalykas“.
(Vaizdo šaltinis: felixtsao „Spoon“ yra licencijuotas pagal CC BY 2.0.)
Norite daugiau sužinoti apie AI ir didelius duomenis iš pramonės lyderių? Peržiūrėkite „AI & Big Data Expo“, vykstančią Amsterdame, Kalifornijoje ir Londone. Išsamus renginys yra TechEx dalis ir vyksta kartu su kitais pagrindiniais technologijų renginiais. Norėdami gauti daugiau informacijos, spustelėkite čia.
AI naujienas teikia TechForge Media. Čia rasite kitus būsimus įmonių technologijų renginius ir internetinius seminarus.