„Apple“ klausos aparato programinė įranga yra įspūdinga, tačiau audiologai vis dar svarbūs


Labiausiai atpažįstamos pasaulyje ausinės ką tik gavo atnaujinimą – naują klausos testą ir klausos aparato funkciją, kuri padės tiems, kurie turi lengvą ir vidutinio sunkumo klausos praradimą.

Naujausias „Apple“ įsitraukimas į sveikatos sektorių – pakeistos širdies ir kraujagyslių ir miego apnėjos funkcijos – praėjusį mėnesį atsirado per nemokamą programinės įrangos atnaujinimą savo „AirPods Pro 2“ klientams. JK vyriausybė patvirtino technologiją, kad pacientams būtų „lengviau“ ir „patogiau“ valdyti savo sveikatą.

Atnaujinus ausines siūlo klausos testą, kurio pabaiga užtrunka penkias minutes. Jei rezultatai rodo lengvą ar vidutinio sunkumo klausos praradimą, vartotojai gali įjungti klausos aparato funkciją toje pačioje ausinių poroje.

Vienas iš trijų suaugusiųjų JK yra kurčiųjų arba patirties klausos praradimas ar spengimas ausyse – ir tai padidėja iki daugiau nei 50% vyresnių nei 55 metų pacientams. Maždaug 53% šių pacientų naudoja klausos aparatus, prietaisus, specialiai sukurtus siekiant sumažinti klausos praradimo poveikį.

„Globaldata“ strateginės žvalgybos analitikas Shabnamas Pervezas sako, kad „Apple“ programinė įranga paverčia „AirPod“ klausos aparatas, grasindamas tradiciniams gamintojams, siūlant „pigesnę, prieinamą alternatyvą ir išplėsdama klausos paramos rinką“.

„Globaldata Research“ duomenimis, „Hearables“ yra didžiausias nešiojamų technologijų pramonės segmentas pagal pajamas. Pasaulinė rinka iki 2030 m. Pasieks 131 mlrd. USD pardavimą, o girdimos medžiagos, naudojančios jutiklius, kad stebėtų dėvėtojo sveikatą, vis labiau populiarėja.

Pervezas priduria: „Nešiojama technika klesti sveikatos priežiūrą dėl savo sugebėjimo nuotoliniu būdu stebėti pacientus, skatinti prevencinę priežiūrą ir teikti individualizuotus duomenis, galiausiai pagerinti pacientų įsitraukimą ir rezultatus.“

Klausos aparato galimybių pridėjimas prie gerai žinomo vartotojų technologijų, tokių kaip „Apple AirPods“, ekspertai jau pritraukė ekspertus, optimistiškai optimistiškai įvertinančius klausos praradimo gydymo prieinamumo ateitį. Tačiau kiek įtaisus – pirmiausia sukurtus muzikos klausymui – gali nueiti į audiologijos erdvę ir ar turėtume būti realistiški dėl jos galimybių?

Medicinos prietaisų tinklas Kalbėjo su Karališkuoju kurčiųjų žmonių audiologijos vadybininku Franki Oliveriu, kad sužinotų daugiau.

Robertas Barrie (RB): „Apple“ klausos sveikatos diegimas JK sukėlė daug šurmulio. Kokie yra programinės įrangos pranašumai tiems, kurie praranda klausą?

Franki Oliveris (FO): Galiausiai mes labai džiaugiamės potencialu. Mes žinome, kad JK yra aštuoni milijonai žmonių, kurie turi klausos praradimą ir gali gauti naudos iš klausos aparatų, tačiau juos naudoja tik apie du milijonai žmonių. Yra didelis atotrūkis iš žmonių, kurie negauna amplifikacijos ir jiems reikalingos pagalbos. Mes tikimės, kad ši pagrindinė savybė gali pritraukti daugiau žmonių į šią kelionę, galbūt šiek tiek anksčiau, nei būtų padarę kitaip, ir žmonės gali pradėti pastebėti amplifikacijos pranašumus.

Mes žinome, kad kliniškai įrodyta, kad klausos aparatai gerina tokius dalykus kaip socialinė izoliacija, pagerina psichinę sveikatą ir gerina klausymąsi. Neturime tų pačių įrodymų, kurie parodytų, kad „AirPods“ tai gali padaryti dar, tačiau tai yra geras būdas priversti žmones naudoti amplifikaciją ir susipažinti su tuo pojūčiu.

Štai kur mes matome naudą, nebūtinai palengvindami sveikatos priežiūros tarnybos spaudimą. Manau, kad audiologams visada reikės poreikio. Tačiau žmonėms, kurie nenori žengti šio žingsnio į audiologiją, tai gali būti tikrai naudinga.

RB: Programinė įranga pavertė plačiai naudojamas nešiojamas ausines į prietaisą, turintį klausos aparato galimybes. Kaip tai daro įtaką paciento prieinamumui technologijoms?

FO: Turėti bet ką, kas gali padėti suvokti stigmą, supa klausos aparatas, yra naudinga. Man patinka galvoti, kad stigma mažėja, tačiau turėti prietaisą, kuris yra labiau įprastas ir matomas kiekvieną dieną (gali padaryti įtaką). Ypač tarp tų, kurie juos nešioja visą laiką, pavyzdžiui, jaunus žmones, kuriems dar nebūtinai reikia amplifikacijos, bet gali tai padaryti ateityje. Tai gali padėti jiems nustatyti sceną, turėdamas priimtinesnį įrenginį.

Tai, kas labai sujaudino, ir sulaukė daug dėmesio, yra „Apple“ klausos aparatas. Bet mes ypač domimės klausos bandymo funkcija, kuri taip pat yra kažkas. Mes norime, kad žmonės patikrintų jų klausą ir galvoja apie jų klausą taip, kaip jie daro akis ar tikrina dantis. Tokio sugebėjimo atlikti greitą klausos testą išsamiai atlikus nuolatinę analizę, būtų galima normalizuoti tokį elgesį.

RB: O kaip dėl technologijos apribojimų?

FO: Šie prietaisai gali padaryti tik tiek, kiek diagnostikos pajėgumai ir amplifikacija gali padaryti. Yra daug nežinomųjų. Manau, kad turime atlikti keletą gerų tyrimų, kad iš tikrųjų parodytume, ką šie prietaisai daro atsižvelgiant į faktinę naudą ir atsirandantį elgesį.

Kalbant apie klausos testus, tai nėra tas pats, kas audiologo diagnostinis klausos testas. Be to, kai matote audiologą, yra ne tik klausos testas. Jie padeda aptarti jūsų gyvenimo būdą ir istoriją ir gali atlikti išsamų vertinimą. Jie taip pat pažymi, jei jums reikia papildomų medicininių įvertinimų. Pvz., Jei turite klausos asimetrijos, tai pateisintų siuntimą į specialistą. Tačiau atliekant „Apple“ testą, nereikia to daryti, todėl jis negali jums pasakyti tos informacijos. Mes norėtume pamatyti geresnius patarimus, ką daryti, jei gausite tuos rezultatus.

Kalbant apie klausos aparatą, jis tinka tik žmonėms, turintiems lengvą ar vidutinio sunkumo klausą. Įrenginys netinka žmonėms, turintiems didžiulį klausos praradimą, kuriems reikalinga galinga amplifikacija. Mes taip pat nežinome, kaip technologijos veikia realiame pasaulyje, tokie dalykai kaip akumuliatoriaus trukmė ir patogumas.

RB: Pažvelgus į platesnį klausos praradimo sektorių, kur, jūsų manymu, vis labiau paplitusi rinka, kuriai būdingi nereceptiniai įrenginiai?

FO: Galėtume žiūrėti į JAV kaip į pavyzdį. Jie turi įrenginius, kuriuos galite nusipirkti „Costco“, pavyzdžiui, „Lexie“, kurie atrodo kaip tradicinis klausos aparatas ir gali suteikti individualizuotą paramą. Tačiau palyginimai su JAV yra sunkūs, nes jų klausos aparatas yra toks skirtingas.

„Apple“ „AirPods“ yra akivaizdžiai populiariausia ausinių rūšis. Įdomu būtų sužinoti, ar kitos didelės garso technologijų kompanijos išleidžia panašią funkciją. Vienas dalykas, į kurį taip pat bus įdomu atkreipti dėmesį, taip pat reaguoja klausos aparatų kompanijos. Jie turi savo tradicinių įprastų klausos aparatų asortimentą, tačiau jie galėjo pradėti išleisti klausos aparatų prietaisus, kurie atrodo kaip ausinės.

Manau, kad programinė įranga tikrai yra viena iš kelių į priekį, o nemokamas programinės įrangos atnaujinimas, kurį „Apple“ siūlo „AirPods Pro“ klientams, yra būdas, kuriuo daugelis žmonių gaus prieigą prie šių funkcijų. Kalbant apie būsimą rinką, mes stebime ir laukiame.

RB: Kaip keičiasi pacientų palaikymas, kai daugiau žmonių naudojasi klausos aparatų programine įranga, įdiegta į vartotojų technologijas?

Fo: Nuo pat pradžių naudinga pabrėžti, kad jūs negausite (įprastos medicininės) palaikymo naudodamiesi šia technologija, tiesiog gamintojo techninė pagalba. Mes minėjome klausos testą, o paskui einame pas audiologą anksčiau – galiu pamatyti, kad ši technologija suteikia vartotojams pasitikėjimą savimi ir kreiptis pagalbos.

Galite atlikti testą, nunešti jį į aukštos gatvės prekės ženklą arba pas gydytoją NHS ir jie tikriausiai nenaudos tų rezultatų. Jie tikriausiai norės tai padaryti dar kartą. Šiaip ar taip, tai yra standartinė audiologijos praktika. Tačiau vis tiek naudinga priversti žmones dėl to pirminio rūpesčio.

Galėtume pradėti matyti, kad gatvės tiekėjai pradeda siūlyti tokio tipo įrenginius. Ir tada galbūt pasiūlys ir ribotą palaikymą. Dabar sunku pasakyti, tačiau čia yra dalykų, kurie padės žmonėms patekti į paslaugą, kurios jie galėjo išvengti anksčiau, o tai yra įdomu.

RB: „Apple“ klausos aparato programinės įrangos patvirtinimui JK padėjo vyriausybės iniciatyva sustiprinti novatoriškas medicinos technologijas šalyje. Ar yra kokių nors politikų, kurias norėtumėte pamatyti dėl klausos aparato prietaisų ateityje?

Fo: Tai, ką norėtume, kad vyriausybė padėtų žmonėms imtis veiksmų, ir padėti žmonėms labiau vertinti savo klausą. Tai reiškia, kad žmonėms gali būti suteikta patarimų patikrinti jų klausą – akivaizdu, kad tokios technologijos kaip „Apple’s“ yra naudingas būdas priversti žmones pradėti savo klausos sveikatos kelionę. Vienas dalykas, kurį mes tikrai norėtume padaryti, yra tam tikro amžiaus žmonės, kurie turi būti skatinami patikrinti jų klausą. Prieš pagrindines technologijas tai buvo sunku. Didėjanti prieiga per vartotojų technologijas yra puikus būdas inicijuoti ekranus ir patikrinimus.

Jei imsimės NHS dešimties metų plano, (JK) vyriausybė siekia pereiti nuo analogo prie skaitmeninio-teikia daugiau skaitmeninių technologijų palaikančių sprendimų ir pereiti prie bendruomenės priežiūros. Turėdami tokius klausos prietaisus, kur nereikia ką nors pamatyti, nebent ten yra medicininis poreikis (patenka į tą planą).

Džiaugiuosi, kaip tai gali paskatinti žmones patikrinti jų klausą. Ir kai žmonės eina į klausos priežiūros kelią, turime pamatyti, kaip „Tech“ gali padėti supaprastinti šį procesą ir padaryti jį patrauklesnį bei patogesnį žmonėms.






Source link

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -