Mąstymo mašinos pavadino „Openai“ pirmąjį APAC partnerį


Mąstymo mašinos Duomenų mokslas sujungia jėgas su „Openai“, kad padėtų daugiau įmonių visoje Azijoje Ramiajame vandenyne paversti dirbtinį intelektą išmatuojamais rezultatais. Bendradarbiavimas daro mąstymo mašinas pirmąja oficialia „Openai“ paslaugų partneriu regione.

Partnerystė yra AI priėmimas APAC ir toliau auga. IBM tyrimas nustatė, kad 61% įmonių jau naudojasi AI, tačiau daugelis stengiasi peržengti bandomuosius projektus ir padaryti realų poveikį verslui. Mąstymo mašinos ir „Openai“ siekia tai pakeisti siūlydami „ChatGpt Enterprise“ vykdomuosius mokymus, paramą kurti pasirinktines AI programas ir gaires, kaip įterpti AI į kasdienes operacijas.

Stephanie Sy, „Mąstymo mašinų“ įkūrėja ir generalinė direktorė, suformulavo partnerystę dėl galimybių kurti: „Mes ne tik prisijungiame prie naujų technologijų, bet ir padedame organizacijoms ugdyti įgūdžius, strategijas ir palaikymo sistemas, kurių jiems reikia norint pasinaudoti AI. Mums tai yra apie darbo ateitį per„ Human-Ai “bendradarbiavimą ir AI, kad AI būtų tikrai veikiančios Azijos regione.“.

AI pilotų pavertimas mąstymo mašinomis

Interviu su AI naujienosSy paaiškino, kad viena didžiausių kliūčių įmonėms yra tai, kaip jos įrėmina AI priėmimą. Per dažnai organizacijos tai laiko technologijų įgijimu, o ne kaip verslo pertvarka. Šis požiūris lemia pilotus, kurie užstoja ar nesugeba mastelio.

Stephanie Sy, mąstymo mašinų įkūrėja ir generalinė direktorė.

„Pagrindinis iššūkis yra tas, kad daugelis organizacijų artėja prie AI kaip technologijų įsigijimą, o ne į verslo pertvarkymą“, – sakė ji. „Tai lemia pilotus, kurie niekada nėra mastelio, nes trūksta trijų pagrindų: aiškus lyderystės suderinimas su verte, kuria reikia sukurti, pertvarkyti darbo eigą, kad būtų galima įterpti AI į tai, kaip darbas atliekamas, ir investuoja į darbo jėgos įgūdžius, kad būtų užtikrintas įvaikinimas. Įvaikinkite tuos tris teisingus dalykus – Viziją, procesą, žmones – ir pilotus į poveikį.“

Lyderystė centre

Daugelis vadovų vis dar traktuoja AI kaip techninį projektą, o ne kaip strateginį prioritetą. SY mano, kad lentoms ir C-uodegoms reikia nustatyti toną. Jų vaidmuo yra nuspręsti, ar AI yra augimo variklis, ar tiesiog valdoma rizika.

„Lentos ir C-Sites nustato toną: ar AI yra strateginis augimo variklis ar valdoma rizika? Jų vaidmuo yra įvardyti keletą prioritetinių rezultatų, apibrėžti rizikos apetitą ir priskirti aiškią nuosavybės teisę“,-sakė ji. Mąstymo mašinos dažnai prasideda nuo vykdomųjų užsiėmimų, kuriuose vadovai gali ištirti, kur tokios priemonės kaip „ChatGpt“ prideda pridėtinę vertę, kaip jas valdyti ir kada mastelio keitimas. „Tas aiškumas iš viršaus į apačią paverčia AI nuo eksperimento įmonės galimybėmis“.

„Human-Ai“ bendradarbiavimas praktikoje

Sy dažnai pasakoja apie „darbo ateities iš naujo iš naujo bendradarbiaudamas su„ Human-Ai “. Ji paaiškino, kaip tai atrodo praktikoje: „vadovo“ požiūriu, kai žmonės sutelkia dėmesį į sprendimus, sprendimų priėmimą ir išimtis, o AI tvarko įprastus veiksmus, tokius kaip gavimas, brėžinys ar apibendrinimas.

„Žmogaus įskaityta darbui reiškia pertvarkymą, todėl žmonės sutelkia dėmesį į sprendimus ir išimtis, o AI imasi gavimo, rengimo ir įprastų žingsnių, atlikdami skaidrumą per audito pėdsakus ir šaltinių nuorodas“,-sakė ji. Rezultatai matuojami išsaugotu laiku ir kokybės patobulinimais.

Dirbtuvėse, kuriose vadovauja mąstymo mašinos, profesionalai, naudojantys „ChatGpt“, dažnai atlaisvina vieną ar dvi valandas per dieną. Tyrimai palaiko šiuos rezultatus-San atkreipė dėmesį į MIT tyrimą, parodantį 14% produktyvumo padidėjimą kontaktinių centrų agentams, o didžiausias pelno padidėjimas tarp mažiau patyrusių darbuotojų. „Tai aiškus įrodymas, kad AI gali padidinti žmogaus talentą, o ne jį išstumti“, – pridūrė ji.

Agentinė AI su mąstymo mašinų apsauginiais turėklais

Kita mąstymo mašinų fokusavimo sritis yra agentinė AI, kuri peržengia vienos užklausas, kad būtų galima tvarkyti kelių žingsnių procesus. Užuot tiesiog atsakę į klausimą, agentinės sistemos gali valdyti tyrimus, užpildyti formas ir skambinti API skambučiams, koordinuodamos visas darbo eigas su vis dar atsakingu žmogumi.

„Agentinės sistemos gali pereiti nuo„ klausimo ir atsakymo “iki daugiapakopio vykdymo: tyrimų, naršymo, formų užpildymo ir API skambučio koordinavimo, todėl komandos greičiau siunčia komandas“,-teigė Sy. Pažadas yra greitesnis vykdymas ir produktyvumas, tačiau rizika yra tikra. „Žmogaus ir auditorijos principai išlieka kritiški; kad būtų išvengta tinkamų apsauginių turėklų trūkumo. Mūsų požiūris yra susieti įmonės kontrolę ir auditoriją su agento galimybėmis, kad būtų užtikrinta, jog veiksmai yra atsekami, grįžtami ir suderinami su politika prieš mastelį.“

Valdymas, skatinantis pasitikėjimą

Nors įvaikinimas spartėja, valdymas dažnai atsilieka. Sy perspėjo, kad valdymas žlunga, kai jis traktuojamas kaip dokumentai, o ne dalis kasdienio darbo.

„Mes palaikome komandas ir darome valdymą matomame kasdieniame darbe: naudokite patvirtintus duomenų šaltinius, vykdome prieigą prie vaidmens, palaikykite audito pėdsakus ir reikalaujate žmogaus sprendimų taškų, kad jie būtų jautrūs veiksmams“,-aiškino ji. Mąstymo aparatai taip pat taiko tai, ką ji vadina „valdymo + patikimumu“: ribojant atėmimą į patikimą turinį ir grąžinti atsakymus su citatomis. Tada darbo srautai pritaikomi prie vietinių taisyklių tokiuose sektoriuose kaip finansai, vyriausybė ir sveikatos priežiūra.

SY sėkmė nėra matuojama politikos apimtyje, o tikrinant ir išimčių rodiklius. „Geras valdymas pagreitina įvaikinimą, nes komandos pasitiki tuo, ką siunčia“, – sakė ji.

Vietos kontekstas, regioninis mastas

Azijos Ramiojo vandenyno kultūrinė ir kalbinė įvairovė kelia unikalių iššūkių didinant AI. Vieno dydžio tinkamas modelis neveikia. Sy pabrėžė, kad tinkama grojama knyga yra pirmiausia kurti vietoje, o paskui – sąmoningai.

„Pasauliniai šablonai nepavyksta ignoruoti, kaip veikia vietinės komandos. Žaidimų knyga yra kuriama vietoje, sąmoningai mastelio masteliuose: pritaikykite AI vietinei kalbai, formoms, politikai ir eskalavimo keliams; tada standartizuokite dalis, tokias kaip jūsų valdymo modelis, duomenų jungtys ir poveikio metrikos“, – sakė ji.

Tai yra požiūris į mąstymo aparatas, pasirinktas Singapūre, Filipinuose ir Tailande – pirmiausia supažindinkite su vietinėmis komandomis, tada iškaskite regioną pagal regionus. Tikslas yra ne vienodas pokalbių programas, bet patikimas modelis, kuris gerbia vietos kontekstą išlaikant mastelio keitimą.

Įgūdžiai, o ne įrankiai

Paklaustas, kokie įgūdžiai bus svarbiausi AI įjungtoje darbo vietoje, Sy atkreipė dėmesį į tai, kad skalė kyla iš įgūdžių, o ne tik įrankių. Ji suskaidė tai į tris kategorijas:

  • Vykdomasis raštingumas: Lyderių galimybė nustatyti rezultatus ir apsauginius turėklus ir žinoti, kada ir kur išplėsti AI.
  • Darbo eigos dizainas: „Human-Ai“ perdavimo pertvarkymas, paaiškina, kas projektuoja, kas patvirtina ir kaip išimtys eskaluojamos.
  • Praktiniai įgūdžiai: raginimas, vertinimas ir paieška iš patikimų šaltinių, todėl atsakymai yra patikrinami, o ne tik tikėtini.

„Kai vadovai ir komandos dalijasi tuo pagrindu, įvaikinimas pereina nuo eksperimento prie pakartojamų, gamybos lygio rezultatų“,-sakė ji. Mąstymo mašinų programose daugelis profesionalų praneša, kad po vienos dienos seminaro sutaupo nuo vieno iki dviejų valandų per dieną. Iki šiol buvo išmokyta daugiau nei 10 000 žmonių, atliekančių vaidmenis, o Sy pažymėjo, kad modelis yra nuoseklus: „Įgūdžiai + valdymo atrakinimo skalė“.

Pramonės transformacija į priekį

Žvelgdamas į ateinančius penkerius metus, Sy mato, kad AI pereina nuo projekto prie visiško vykdymo kritinių verslo funkcijų. Ji tikisi, kad didelė programinės įrangos kūrimo, rinkodaros, paslaugų operacijų ir tiekimo grandinės valdymo nauda.

„Kitos bangos metu mes matome tris konkrečius modelius: politikos supratimo padėjėjus finansuose, tiekimo grandinės kopilotus gamyboje ir individualizuotą, tačiau atitinkamą CX mažmeninėje prekyboje-kiekvienas pastatytas su žmonių kontrolės punktais ir patikrinamais šaltiniais, kad vadovai galėtų pasitikėti savimi“,-sakė ji.

Praktinis pavyzdys yra sistemos mąstymo mašinos, pastatytos kartu su Filipinų salų banku. Vadinama Beai, tai yra gavimo išaugintos kartos (RAG) sistema, palaikanti anglų, filipiniečių ir taglishą. Tai grąžina atsakymus, susietus su šaltiniais su puslapių numeriais ir supranta politikos pakitimą, paverčiant sudėtingus politikos dokumentus kasdienėmis rekomendacijomis darbuotojams. „Štai kaip praktiškai atrodo„ Ai-Native ““,-sakė Sy.

Mąstymo mašinos plečiasi AI visoje APAC

Partnerystė su „Openai“ pradės nuo programų Singapūre, Filipinuose ir Tailande per mąstymo mašinų regionines biurus, prieš plečiant toliau per APAC. Ateities planai apima paslaugų pritaikymą tokiems sektoriams kaip finansai, mažmeninė prekyba ir gamyba, kai AI gali spręsti konkrečius iššūkius ir atidaryti naujas galimybes.

„Sy“ tikslas yra aiškus: „AI priėmimas nėra susijęs tik su eksperimentavimu su naujomis priemonėmis. Tai yra vizijos, procesų ir įgūdžių kūrimas, leidžiantis organizacijoms pereiti nuo pilotų į poveikį. Kai lyderiai, komandos ir technologijos susiburia, būtent tada AI suteikia ilgalaikę vertę.“

Taip pat žiūrėkite: X ir Xai Sue Apple ir Openai dėl AI monopolijos teiginių

Norite sužinoti daugiau apie AI ir didelius duomenis iš pramonės lyderių? Peržiūrėkite AI ir „Big Data Expo“, vykstančią Amsterdame, Kalifornijoje ir Londone. Išsamus renginys yra „TechEx“ dalis ir yra kartu su kitais pagrindiniais technologijų įvykiais, spustelėkite čia, jei norite gauti daugiau informacijos.

„AI News“ maitina „TechForge Media“. Čia ištirkite kitus būsimus įmonių technologijų renginius ir internetinius seminarus.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -