AWS palikimas bus sėkmingas dirbtiniu intelektu


Kaip bendrovė, pradėjusi debesų kompiuterijos revoliuciją, „Amazon“ yra viena didžiausių pasaulyje kompanijų, kurios praktiką visais technologiniais klausimais galima laikyti naujų technologijų diegimo planu.

Šiame straipsnyje aptariami kai kurie būdai, kuriais įmonė diegia dirbtinį intelektą savo veikloje.

Naujausia „Amazon“ AI strategija pažengė į priekį nuo pagrindinių pokalbių robotų iki agentinių AI: sistemų, kurios gali planuoti ir atlikti kelių etapų darbą naudodamos skirtingus įrankius ir įvairius procesus. Kaip įmonė, „Amazon“ yra debesų infrastruktūros (AWS forma), logistikos, mažmeninės prekybos ir klientų aptarnavimo sankirtoje – visos šios sritys yra sritys, kuriose nedidelis efektyvumo padidėjimas gali turėti didžiulį poveikį.

2025 m. pradžioje „Amazon“ aiškiai išdėstė savo AI ketinimus savo debesų kompanijai AWS, sudarydama naują grupę, kurios viduje daugiausia dėmesio skiriama agentiniam AI. Remiantis pranešimais apie vidinį el. laišką, AWS vadovybė agentinį AI apibūdino kaip potencialų „kelių milijardų“ verslą, pabrėždama, kad ši technologija laikoma nauju platformos sluoksniu, o ne atskira funkcija.

Bendrovė nepabijojo pasakyti, kad dėl technologijų tikimasi jos darbo jėgos mažėjimo. 2025 m. birželio mėn. „Amazon“ generalinis direktorius Andy Jassy pasakė darbuotojams, kad plačiai paplitęs generatyvaus AI ir agentų naudojimas pakeis darbo atlikimą ir kad per ateinančius kelerius metus „Amazon“ tikisi, kad įprastas darbas taps greitesnis ir labiau automatizuotas, lėtėja samdymas, keičiasi vaidmenys ir mažės kai kurios darbo kategorijos, net jei kitos kategorijos augs.

Geriausi „Amazon“ naudojimo atvejai yra didelės apimties, su taisyklėmis susietos darbo eigos, kurioms reikia daug paieškos, tikrinimo, maršruto nustatymo ir registravimo. Tai turi arba turės didelę įtaką prognozėms, pristatymo žemėlapiams, klientų aptarnavimui ir produkto turiniui. /Reuters/ atkreipė dėmesį į tokius pavyzdžius, kaip atsargų optimizavimas, patobulintas klientų aptarnavimas ir geresni produktų informacijos puslapiai kaip vidiniai gen AI tikslai.

„Amazon“ aprašė savo JAV operacijų patobulinimus, kuriuose palaikomas dirbtinis intelektas, ir tai rodo, kur gali susiformuoti agentinis požiūris. 2025 m. birželio mėn. buvo pristatytos dirbtinio intelekto naujovės, įskaitant generuojančią AI sistemą, skirtą pristatymo vietos tikslumui pagerinti, naują paklausos prognozavimo modelį, leidžiantį numatyti, ko klientai nori (ir kur), ir agentų AI komandą, kuri leido robotams suprasti natūralią kalbą.

Vartotojų agentai yra ta vieta, kur autonomija pirmiausia tampa realia, nes sistemos gali imtis veiksmų, net jei reikia pinigų. Pranešimas į The Verge apie Alexa+ pabrėžtas funkcijas, pvz., prekių kainų kritimo stebėjimas ir (pasirinktinai) automatinis pirkimas vartotojui pasiekus slenkstį, konkretus agento koncepcijos pavyzdys kasdienėje kalboje: vartotojai nustato apribojimus (kainų slenksčių pavidalu), o sistema stebi ir vykdo minėtų ribų ribose.

„Amazon“ „Rufus“ asistentas yra apsipirkimo dirbtinio intelekto sąsaja, padedanti klientams rasti produktus, atlikti palyginimus ir suprasti įvairių pasirinkimų kompromisus. „Amazon“ apibūdina „Rufus“ kaip veikiantį generatyvaus (ir vis labiau agentinio) AI, kad apsipirkimas būtų greitesnis, suasmeninimas sukurtas atsižvelgiant į vartotojo apsipirkimo istoriją ir dabartinį kontekstą. Todėl agentai tampa apsipirkimo sąsaja, kurios vertė mažmenininkui sutrumpina kelionę nuo ketinimo iki galutinio pirkimo.

AWS viduje gamina agentinius „statybinius blokus“. „Amazon Bedrock“ agentai yra skirti atlikti kelių etapų užduotis, suderinant modelius su įrankių naudojimu ir integravimu su kitomis platformomis. „Amazon Bedrock AgentCore“ pristatoma kaip platforma, leidžianti saugiai kurti (PDF), diegti ir valdyti agentus. Jame yra tokių funkcijų kaip vykdymo laikas, atmintis, stebėjimo prietaisų skydeliai ir įvertinimas.

„AgentCore“ yra „Amazon“ bandymas tapti numatytuoju infrastruktūros sluoksniu prižiūrimiems įmonės agentams, ypač organizacijoms, kurioms reikia tikrinimo, prieigos kontrolės ir patikimumo.

Jei „Amazon“ pasiseks, kitas technologijos etapas bus valdomas dirbtinis intelektas, kurį sudaro mechanizmai, suteikiantys arba atšaukiantys leidimus naudoti įrankius ir prieigą prie duomenų, agentų elgsenos stebėjimas, veiklos įvertinimas ir tai, ar laikomasi valdymo gairių, ir eskalavimo kelių nustatymas, kai agentai susiduria su neapibrėžtumu.

Signalai darbo jėgai buvo įtraukti į vadovybės pranešimus įmonėje. Kai kurioms įmonės užduotims atlikti reikės mažiau žmonių ir bus daugiau vaidmenų, galinčių kurti darbo eigas, valdyti modelius, užtikrinti sistemų saugumą ir tikrinti agentinio AI naudojimo rezultatus.

Įrodyta, kad yra technologijų lyderė, „Amazon“ pozicija dirbtinio intelekto atžvilgiu ir prasmingi būdai, kuriais ji įgyvendina AI, yra kelių, kuriais gali eiti įmonės, aprašymas. Padidinti produktyvumą ir sumažinti išlaidas, kurias žada AI technologija, nėra taip paprasta, kaip prijungti vietinį įrenginį arba sukurti naują debesies egzempliorių. Tačiau įmonė gali būti vertinama kaip nušviečianti kelią kitiems. Nesvarbu, ar tai būtų agentų priežiūra, ar klientų užklausų nukreipimas į automatines atsakiklio sistemas, AI visais įmanomais būdais keičia šį technologijų milžiną.

(Vaizdo šaltinis: CHEN – jaudinantis, perkūnas – sužadinti, sujaudinti, įkvėpti; griaustinis, kylantis iš apačios; baimė, nerimas, drebulys; apvaisintas įsibrovimas. Ideograma: jaudulys ir lietus“ – viešoji nuosavybė)

Norite daugiau sužinoti apie AI ir didelius duomenis iš pramonės lyderių? Peržiūrėkite „AI & Big Data Expo“, vykstančią Amsterdame, Kalifornijoje ir Londone. Išsamus renginys yra TechEx dalis ir vyksta kartu su kitais pagrindiniais technologijų renginiais. Norėdami gauti daugiau informacijos, spustelėkite čia.

AI naujienas teikia TechForge Media. Čia rasite kitus būsimus įmonių technologijų renginius ir internetinius seminarus.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -