„Cognizant“, „Tata Consultancy Services“, „Infosys“ ir „Wipro“ paskelbė apie planus savo įmonėse įdiegti daugiau nei 200 000 „Microsoft Copilot“ licencijų – daugiau nei 50 000 vienai įmonei – tai, ką „Microsoft“ vadina nauju etalonu, skirtu generatyvaus AI pritaikymui įmonės mastu.
Dalyvaujančios įmonės šį žingsnį rengia kaip a numatytasis įrankis šimtams tūkstančių darbuotojų, dalyvaujančių konsultavimo, pristatymo, operacijų ir programinės įrangos srityse.
Gruodžio 11 d. Bengaluru paskelbtas pranešimas buvo sutaptas su „Microsoft“ generalinio direktoriaus Satya Nadella vizitu į Indiją. Ten ir visame išsivysčiusiame pasaulyje vis labiau populiarėja agentinės AI – AI sistemos, kurios atlieka daugiau nei pokalbius ir atlieka kelių etapų darbą verslo procesuose. Keturios įmonės nori būti vertinamos kaip klientų dirbtinio intelekto patarėjos, turinčios didelę patirtį, įgytą diegiant AI.
Kodėl įmonėms rūpi Copilot
Skaitytojai susipažins su „Microsoft 365 Copilot“ – dirbtinio intelekto asistentu, integruotu į standartinius darbo vietos įrankius „Word“, „Excel“, „PowerPoint“, „Outlook“ ir „Teams“. Ji skirta padėti vartotojams rengti, apibendrinti ir analizuoti užklausas natūralia kalba paverčiant su darbu susijusiais rezultatais. „Copilot“ sujungia didelius kalbų modelius su „Microsoft 365“ programomis ir organizaciniais duomenimis, gautais iš „Microsoft Graph“, o asistentas dirba vartotojo failų, susitikimų ir pranešimų kontekste. Žinoma, ši galimybė priklauso nuo jau įdiegtų ir organizacijos nustatytų prieigos kontrolės priemonių.
Didelėms organizacijoms, įterpimas AI įtraukimas į darbo eigą yra svarbus. Įmonei, norėdama eksperimentuoti su dirbtiniu intelektu, nereikėtų pertvarkyti savo įrankių grandinės, o pradėti naudoti AI programinėje įrangoje ir dokumentuoti, kurią jos darbo jėga jau naudoja.
Daugybė privalumų yra praktiški ir orientuoti į darbą: greitesnis dokumentavimas, greitesnis susitikimų stebėjimas, greitesni pasiūlymų juodraščiai, geresnis informacijos iš vidinių žinių saugyklų atradimas ir, naudojant agentinį AI, pasikartojančių užduočių automatizavimas.
Nuo antrųjų pilotų iki pasienio įmonių ir agentų
„Microsoft“ naudoja terminą „pasienio įmonės“, kad apibūdintų organizacijas, kurios yra „žmogaus vadovaujamos ir agentų valdomos“; kur darbuotojai dirba kartu su dirbtinio intelekto padėjėjais ir specializuotais agentais, kurie prisiima darbo procesus.
Būsenos „Frontier Firm“ priskyrimas atitinka „Microsoft“ pranešimus „Microsoft Ignite 2025“, kur bendrovė apibūdino agentus, iš naujo išrandančius verslo procesus ir sustiprinančius poveikį žmonių ir agentų komandiniu darbu.
Labai paprastai tariant, įmonės žingsnis yra pereiti nuo „AI padeda jums rašyti“ prie „AI padeda vykdyti darbo eigą“.
Kodėl IT paslaugų įmonės prisiima viešus įsipareigojimus
Yra dvi priežastys, kodėl keturios įmonės diegia technologiją tokiu dideliu mastu. Pirma, pagerinti vidinį produktyvumą. The Indijos laikai ataskaitų, diegimai yra skirti integruoti Copilot į konsultavimo, programinės įrangos kūrimo, operacijų ir klientų pristatymo eigą, siekiant pagerinti našumą.
Didelėse tarptautinėse įmonėse maržos priklauso nuo pristatymo efektyvumo ir žinių pakartotinio panaudojimo, todėl dešimtys tūkstančių darbuotojų skutimasis minučių nuo kasdienių darbų duoda reikšmingos naudos.
Antra, klientų patikimumas. Konsultacinės įmonės aptarnauja pasaulines įmones, įskaitant daugelį „Fortune 500“ klientų, o tai reiškia, kad jų vidinis veiklos modelis gali ir galbūt turėtų tapti jų klientų žaidimų knygelėmis.
Jei konsultacinės įmonės gali pademonstruoti brandų valdymą, mokymą ir išmatuojamus rezultatus su „Copilot“ savo veiklos mastu, tai sustiprina jų pranešimų perdavimą, gali geriau parduoti panašias transformacijas potencialiems ir esamiems klientams.
„Hyperscalers“ investicijos į Indiją
„Copilot“ pranešimas buvo paskelbtas iškart po to, kai „Microsoft“ paskelbė, kad 2026–2029 m. Indijoje investuos 17,5 mlrd. Bendrovė tai apibūdina kaip didžiausią iki šiol investiciją Azijoje. Kitos didžiosios technologijų įmonės kuria paraleles: Reuters 2025 m. gruodį pranešė, kad „Amazon/AWS“ planuoja iki 2030 m. Indijoje investuoti daugiau nei 35 mlrd. USD, pavyzdžiui, išplėsti savo veiklą ir dirbtinio intelekto galimybes.
Kartu tokie žingsniai pabrėžia augančią Indijos, kaip didžiulės įmonių rinkos ir strateginio dirbtinio intelekto talentų bei debesų infrastruktūros centro, padėtį. Indijos IT paslaugų lyderiams „Copilot“ yra kaip būdas nepralenkti konkurencijos ir apibrėžti „pirmąjį AI pristatymą“.
(Vaizdo šaltinis: dmott9 „Gobbling Indian view of Clinch River“ yra licencijuotas pagal CC BY-ND 2.0.)
Norite daugiau sužinoti apie AI ir didelius duomenis iš pramonės lyderių? Peržiūrėkite „AI & Big Data Expo“, vykstančią Amsterdame, Kalifornijoje ir Londone. Išsamus renginys yra TechEx dalis ir vyksta kartu su kitais pagrindiniais technologijų renginiais. Norėdami gauti daugiau informacijos, spustelėkite čia.
AI naujienas teikia TechForge Media. Čia rasite kitus būsimus įmonių technologijų renginius ir internetinius seminarus.